Anbar İdarəetmə Sistemi

Doğru Anbar İdarəetmə Sisteminin Seçilməsi

Bizneslərin uğurlu olmağının səbəbi səmərəlilikdən irəli gəlir və sənayeləşmə dünyasında bu, inventar nəzarətinizdə zəifliklərin olmamasından əmin olmaq deməkdir. Elə isə ən yaxşı anbar idarəetmə sistemini necə seçmək olar? Bu məqalədə mərhələli şəkildə buna nəzər salacağıq:

 

Doğru komandanın seçilməsi

Komandada düzgün insanlar olmadan yeni anbar idarəetmə sisteminin effektiv şəkildə tətbiq etmək mümkün olmur. Yeni sistemi seçən və tətbiq edən komanda üzvlərinin peşəkar İT mütəxəssisləri olması vacib deyil, lakin müəssisənin prosesləri, sistemləri və tələbləri haqqında məlumatlı olmalıdırlar.

 

Əsas problemlərin müəyyənləşdirilməsi

Təkmilləşdirilmiş anbar idarəetmə sistemini tətbiq etməklə məhsuldarlığı artırmazdan əvvəl cari prosesləri təhlil etmək və onları hansı şəkildə həll edə biləcəyimizi müəyyən etmək vacib məsələdir. Bu səbəbdən, mövcud proseslər və sistemlərdən məlumatların toplanılması zəruridir. Bunu etdikdən sonra ERP proqramında axtardığınız şeylər haqqında daha yaxşı fikir əldə edəcəksiniz. Biznesinizin izləmə prosesində, dublikatlar kimi səhvlər, tapşırıqların tələb olunan müddətdən daha uzun çəkməyi və fondun bölüşdürülməsi ilə bağlı məsələlərdə zəifliklər ola bilər. Zəif tərəflərinizi sistemi müəyyənləşdirməzdən əvvəl aşkarlamalısınız.

 

Hədəflərin təyin edilməsi

Problemlərinizin nədən ibarət olduğunu anladıqdan sonra anbar idarəetmə sisteminizdən tam olaraq nəyə ehtiyacınızın olduğunu müəyyən edə bilərsiniz. Anbar idarəetmə sisteminə gəldikdə prioritetiniz nədir? Bir biznes olaraq sizinlə birgə inkişaf etmək üçün ölçülə bilmə imkanı olan sistem istəyirsiniz? Təkmilləşdirmələrdən ən çox ləzzət almaq istədiyiniz yer yenilənən sahədədir? Hədəflərinizi müəyyən etdikdən sonra onlara nail ola biləcəyiniz sistemi tapmağa hazır olacaqsınız.

 

Xərclərin hesablanması

Yeni bir anbar idarəetmə sisteminə keçid nəticəsində əldə edəcəyiniz maliyyə və əməliyyat gəlirlərini sistemi satın almaq üçün sərf edəcəyiniz xərclərlə qarşılaşdıraraq mənfəətin ölçülməsi üsulunu müəyyən edin.

Nəzərə alınmalı xərclər arasında proqram təminatının lisenziyalaşdırma strukturu da mövcuddur. Aşağıdakı sualları verin: lisenziya funksiyalara və ya modullara əsaslanır?, müddətsizdir?, eyni vaxtda baş verir və ya hər istifadəçi üçün nəzərdə tutulub? Digər xərclərə isə təlim və peşəkar inkişaf xərcləri; proqramın quraşdırılma xərcləri, yeni sistemi quraşdırmaq üçün infrastrukturda edəcəyiniz əlavə dəyişikliklər, məsələn, yeni interfeys; və əlavə texniki xidmət xərcləri (mövcud olarsa) daxildir.

 

Məlumat üçün sorğunun göndərilməsi

“Məlumat üçün sorğu” və ya “Tenderə Dəvət” birlikdə işləməyi düşündüyünüz bir sistem satıcısından sizə lazım olan məlumatı tələb etmək üçün standart üsuldur. Bu, adətən, sistemdə sizi ən çox maraqlandıran sahələrlə bağlı sualların daxil olduğu sənəd formasıdır. Siz həmçinin satıcılardan sistemin funksiyaları ilə bağlı daha ətraflı məlumat verilməsini tələb edə və şirkətiniz üçün sistemin nə dərəcədə uyğun olub-olmadığını öyrənə bilərsiniz. Bununla nəzərdə tutduğunuz anbar idarəetmə sisteminin yekun siyahısına satıcı tərəfindən daxil edib-edilmədiyini müəyyən edə biləcək istənilən sualı vermək şansınız yaranır.

İnventara nəzarəti sağlam şəkildə aparmaq və məhsuldarlığı artırmaq istəyirsinizsə, yeni anbar idarəetmə sisteminə və ya inteqrasiya olunmuş ERP sisteminə, inventar idarəetməsinin daxil olduğu ERPGO kimi, keçid etmək gələcəkdə əldə edə biləcəyiniz bir çox üstünlüklər gətirə bilər.